میزان موفقیت عمل جراحی زیبایی بینی:

یکی از سوالات رایج که بیماران متقاضی جراحی زیبایی بینی از دکتر قارونی می‌پرسند، میزان موفقیت عمل جراحی بینی است.
دانستن این نکته خیلی خیلی مهم است که هدف از جراحی بینی، بهتر شدن بینی پس از عمل جراحی نسبت به قبل از عمل است یعنی امکان تغییر کامل بینی وجود ندارد، نمی‌توان بینی فرد را از جا کند و یک بینی دیگر جایگزین آن نمود، بلکه باید از بینی حال حاضر شما به عنوان مواد اولیه استفاده کرد و با همین مواد اولیه یک بینی زیباتر و جذاب‌تر نسبت به قبل ایجاد کرد. پس اگر در حال حاضر یک بینی گوشتی با پوست ضخیم دارید، نمی‌توانید انتظار یک بینی عروسکی و خیلی کوچک که با آن بتوانید به راحتی نفس بکشید، داشته باشید. بلکه با جراحی، بینی شما نسبت به قبل بهتر می‌شود در کوچکتر هم خواهد شد و مواردی که شما هم مدنظر داشته‌اید و به دکتر قارونی گفته‌اید تا سر حد امکان در جراحی برایتان انجام می‌شود و میزان موفقیت عمل جراحی ایشان بسیار بالاست. بعد از جراحی بینی باید بینی قبل و بعد خودتان را با هم مقایسه کنید. نباید بینی بعد از عمل خودتان را با بینی بعد از عمل فردی که قبل از عمل هم بینی بهتری نسبت به شما داشته است مقایسه نمایید.

میزان موفقیت عمل جراحی

اتفاق شایعی که در بیماران بعد از جراحی بینی می‌افتد این است که بیمار پس از گذشت چند ماه از جراحی، بینی قبلی خود را از یاد می‌برد و فکر می‌کند از ابتدا همین بینی را داشته سپس در مهمانی یا عروسی و …. شخص دیگری را می‌بیند که وی هم جراحی کرده و در حال حاضر بینی آن شخص از بیمار داستان ما بهتر و زیباتر است، حال بیمار ما فکر می کند که بینی وی خوب جراحی نشده است، در حالی که شما باید بینی خودتان را نسبت با قبل از جراحی مقایسه کنید.
میزان پیشرفت در شکل ظاهری بینی در افراد مختلف متفاوت است، یعنی ممکن است شخصی با جراحی بینی، 80 درصد ظاهر زیباتری پیدا کند به عنوان مثال اگر قبل از جراحی از صفر تا بیست به بینی نمره بدهیم، اگر بیمار قبل از عمل نمره 10 می‌گیرد، پس از عمل نمره 18 کسب خواهد کرد، این یعنی 80% پیشرفت در ظاهر بینی ولی ممکن است شخص دیگری قبل از عمل نمره 10 دارد، ولی با جراحی بینی به نمره 15 برسد و پنجاه درصد پیشرفت را تجربه کند. زیرا نوع بینی این دو نفر با اینکه هر دو قبل از جراحی بینی نمره 10 دارند، با هم متفاوت است. برخی ایرادات کاملاً قابل حل شدن هستند، مثل وجود قوز بینی و بعضی‌ها تا حدودی بهتر می‌شوند و برخی اصلاً‌ قابل اصلاح نیستند.

دکتر قارونیمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر قارونی

دکتر علی قارونی متخصص گوش وحلق وبینی و جراحی پلاستیک صورت میباشند.ایشان مدرک تخصص خود را از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت نموده اند.ودر حال حاضربیشترین تمرکز خود را معطوف به انجام جراحی های زیبایی بینی وصورت نموده اند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *