هر روزه در تبلیغات ماهواره‌ای تبلیغات اغوا کننده و سودجویانه‌ای از انواع و اقسام کالاها مشاهده می‌شود از قیچی‌ و چاقو آشپزخانه تا قرص های لاغری و ترک اعتیاد تا دستگاه‌های کوچک کننده بینی و حتی دستگاه‌های فرم دهنده صورت و …….

دستگاه‌های کوچک کننده بینی

این تبلیغات کاملاً بی‌اساس و پایه بوده و هیچ جایگاه‌ علمی جهت استفاده از دستگاه‌های کوچک کننده بینی وجود ندارد و فقط و فقط و فقط کلاه برداری است و شما با خرید این دستگاه ها فقط پول خود را دور ریخته اید. شما برای اطمینان از درست بودن تبلیغات انجام شده برای دستگاه های کوچک کننده بینی نباید فقط به دیدن آگهی های تبلیغاتی این دستگاه ها از تلوزیون بسنده کنید.
آیا تا به حال یک نفر بله فقط یک نفر از دوستان یا آشنایان و بستگان و همسایگان و … را دیده اید که از این دستگاه ها استفاده کرده باشند و پس از مدتی جواب قابل قبولی هم گرفته باشند؟ قبلا هم این تبلیغات در مورد دستگاه های لرزاننده شکم که باعث کوچک تر شدن شکم و از دست رفتن چربی های اضافی شکم می شدند از تلوزیون های ماهواره ای پخش می شد آیا تا به حال کسی از نزدیکان خود را که از این دستگاه ها استفاده کرده باشند و در حال حاضر دارای تناسب کامل اندام باشند و حجم شکمشان کم شده و چربی های اضافی را از دست داده باشند و از استفاده و خرید این دستگاهها راضی باشد را دیده اید؟

در کل بینی از سه ساختمان اصلی ایجاد شده است:

  1. پوست روی بینی
  2. استخوان
  3. غضروف

با جراحی بینی تغییراتی روی ساختمان های استخوانی و غضروفی انجام می شود و پوست در اغلب موارد دست نخورده باقی می ماند در واقع در ابتدای عمل جراحی زیبایی بینی پوست بینی به سمت بالا رانده می شود و ساختمان های زیرین که متشکل از غضروف و استخوان است مشاهده شده تغییرات لازمه و اصلاحات مد نظر روی آنها ایجاد میشود . حال خودتان به صورت واقع بینانه فکر کنید آیا ممکن است فقط با استفاده از دستگاهی که تنها تکنولوژی آن ایجاد لرزش است بتوان کارهای فوق الذکر را انجام داد.

در کل چند نکته را در مورد جراحی زیبایی بینی به یاد داشته باشید:

  • عمل زیبایی بینی با لیزر، نداریم.
  • جراحی زیبایی بینی بدون ورم پس از عمل جراحی، نداریم.
  • جراحی زیبایی بینی با دستگاههای پیشرفته و فوق مدرن، نداریم.
  • جراحی زیبایی بینی در چند دقیقه، نداریم.
  • دستگاههای کوچک کننده بینی فقط و فقط کلاه برداری است.

دکتر قارونیمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر قارونی

دکتر علی قارونی متخصص گوش وحلق وبینی و جراحی پلاستیک صورت میباشند.ایشان مدرک تخصص خود را از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت نموده اند.ودر حال حاضربیشترین تمرکز خود را معطوف به انجام جراحی های زیبایی بینی وصورت نموده اند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *