امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی و طراحی قبل از عمل بینی شاید بتوان با ایجاد تغییراتی تا حدودی نتیجه بعد از عمل جراحی بینی را به فرد متقاضی جراحی نشان داد. اما حتماً باید به این نکته اشاره نمود که این بازسازی کامپیوتری که توسط نرم افزارهایی که با فتوشاپ کار می‌کنند انجام می‌شود با انجام عمل جراحی بینی که توسط دست و ذهن جراح بینی انجام می‌شود تفاوت بسیاری دارد.

طراحی قبل از عمل بینی

در هنگام طراحی کامپیوتری قبل از عمل جراحی زیبایی بینی امکان اصلاح اشتباه وجود دارد ولی هنگام عمل زیبایی این امکان وجود ندارد. در واقع بازسازی کامپیوتری قبل از عمل جراحی بینی جهت آشنا شدن حدودی بیمار با بینی خودش پس از عمل جراحی بینی ارزشمند است و در ضمن می‌توان هنگام انجام این بازسازی کامپیوتری نظرات بیمار را هم شنید و اعمال نمود و وی را از نتایج آن آگاه کرد ولی رسیدن به نتایجی که در طراحی قبل از عمل بینی انجام می‌شود. قابل تضمین کردن نیست.

جهت انجام طراحی کامپیوتری باید بیمار ابتدا عکسهای استاندارد از زوایای مختلف از صورت و بینی خود بگیرد تا بتوان طراحی را انجام داد البته امکان طراحی کامپیوتری بینی قبل از جراحی بینی روی عکس های معمولی که توسط خود مراجعه کننده گرفته شده باشد وجود دارد ولی هر چقدر عکس اولیه استاندارد تر باشد امکان طراحی بهتر که به واقعیت نزدیک تر باشد بیشتر خواهد بود.

در مورد طراحی کامپیوتری قبل از عمل جراحی زیبایی بینی ذکر این نکته بسیار مهم و ضروری است که هنگام بازسازی و طراحی کامپیوتری امکان انجام هر تغییری در بینی شما وجود دارد .میتوان بینی را بسیار کوچک کرد و یا نوک بینی را خیلی خیلی کوچک و یا به اصطلاح تیز نمود ولی انجام دادن همین تغییرات هنگام جراحی امری است غیر ممکن و امکان نا پذیر . پس هنگام انجام بازسازی کامپیوتری از پا فشاری بیش از حد روی نظرات خود اجتناب کنید زیرا تمام خواسته های شما که هنگام بازسازی کامپیوتری قابل انجام است در هنگام انجام عمل جراحی بینی انجام پذیر نخواهد بود و اصرار بیش از حد شما در ایجاد تغییرات هنگام طراحی باعث میشود از نتیجه عمل خود راضی نشوید و فکر کنید که به ایده ال هایی که در طراحی بینی خود قبل از جراحی داشته اید نرسیده اید غافل از آنکه ایده ال هایی که در ذهن داشته اید غیر منطقی و غیر واقعی بوده اند.

علی قارونیمشاهده نوشته ها

Avatar for علی قارونی

دکتر علی قارونی متخصص گوش وحلق وبینی و جراحی پلاستیک صورت میباشند.ایشان مدرک تخصص خود را از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت نموده اند.ودر حال حاضربیشترین تمرکز خود را معطوف به انجام جراحی های زیبایی بینی وصورت نموده اند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *