همانطور که قبلاً هم ذکر شد بهتر است جهت پیدا کردن جراح مناسب جهت عمل بینی خود ابتدا یک لیست از جراحانی که توسط اقوام و دوستان به شما معرفی می‌شوند و نیز جراحانی که شما با Search و تحقیق در اینترنت پیدا کرده‌اید تهیه کنید و حتی‌المقدور به مطب جراحان مراجعه نموده و مشاوره و ویزیت شوید.
یکی از موضوعاتی که در هنگام تحقیق از بیمارانی که قبلاً با جراح مورد نظر شما جراحی بینی انجام داده‌اند و باید به آن توجه کافی داشت میزان رضایت‌مندی بیماران از جراح مورد نظر است. حال میزان رضایت مندی بیمارن از جراحی بینی مورد نظر شما به 2 عامل مهم بستگی دارد:

  1. وضعیت بینی جراحی شده.
  2. میزان توقعات بیمار.

جراح مناسب جهت عمل بینی

بارها شاهد بیمارانی بوده‌اید که پس از انتخاب جراح مناسب جهت عمل بینی و پس از عمل جراحی، بینی زیبا و متناسب با صورت ایشان برای آنها ایجاد شده است ولی بیمار از بینی خود رضایت ندارد و در حالی که به نظر شما و دیگران بینی وی مشکل خاصی ندارد در واقع برخی افراد هستند که کلا دید منفی به اطراف خود و نیز اقداماتی که برای آنها انجام شده من جمله جراحی بینی خود دارند این افراد هیچ گاه راضی نیستند از بینی خود رضایت ندارند از لباسی که به تازگی خریده اند راضی نیستند و کلا همیشه عادت دارند نیمه خالی لیوان را ببینند. متاسفانه این افراد کم هم نیستند و اغلب چند نفر را دور خود جمع کرده شروع به تعریف از بدبختی ها و بد شانسی های خود می کنند. این افراد از هیچ چیز رضایت ندارند و در کل آدم را از زندگی نا امید می کنند این در حالیست که شما هر چه به بینی عمل شده این فرد نگاه می کنید بینی مقبول و زیبایی را می بینید در حالی که خود فرد دائم در مورد بینی اش غرغر می کند در واقع مشکل این افراد از بینیشان نیست بلکه مشکل روانی و ذهنی است توجه داشته باشید که نظرات این افراد نباید اثر منفی روی شما جهت انتخاب جراح داشته باشد. بلکه شما می‌بایست از دید خودتان به جراحی‌های انجام شده توسط جراح نگاه کنید و سپس قضاوت نمایید. سعی کنید سبک بینی را که می پسندید تعیین کنید بعد جراحانی را که سبک کارشان بیشتر با سبک مورد نظر شما هم خوانی دارد تعیین و مشخص کنید، سپس با مراجعه به وبسایت پزشک مورد نظر و یا مراجعه حضوری مشاوره و ویزیت شوید و در صورت تمایل وقت عمل جراحی بینی خود را مشخص نمایید.

دکتر قارونیمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر قارونی

دکتر علی قارونی متخصص گوش وحلق وبینی و جراحی پلاستیک صورت میباشند.ایشان مدرک تخصص خود را از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت نموده اند.ودر حال حاضربیشترین تمرکز خود را معطوف به انجام جراحی های زیبایی بینی وصورت نموده اند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *