در کل جراحی بینی با 2 روش قابل انجام است.

1. عمل بینی با بیهوشی عمومی.
  2. جراحی بینی با بی‌حسی موضعی و سداسیون (نیمه بی‌هوشی)

انتخاب دکتر قارونی در عمل جراحی زیبایی بینی با بی‌هوشی عمومی است. در این روش پس از ورود شما به اتاق عمل و آشنایی با پرسنل و پزشک محترم متخصص بی‌هوشی، ابتدا بوسیله یک آنژیوکت که در واقع سوزنی بسیار نازک است، از پشت دست یا از ناحیه آرنج یک رگ از شما گرفته می‌شود یعنی سوزن آنژیوکت وارد رگ خونی شده و در محل خود فیکس و ثابت می‌شود، تعبیه این سوزن دردی بیشتر از تزریق معمول عضلانی ندارد. این راه ایجاد شده وسیله‌ای است که در حین بی‌هوشی به شما از طریق آن داروهای بی‌هوشی و ضد درد داده می‌شودو غیر از این تزریق هیچ گونه تزریق دیگری که دردناک باشد برای بیمار انجام نخواهد شد.

عمل بینی با بیهوشی عمومی

در این روش پس از تزریق داروی‌های اولیه بی‌هوشی توسط متخصص بی هوشی ، شما ابتدا تا چند ثانیه احساس سرگیجه و گیجی خواهد داشت که بیشتر از 10-5 ثانیه به طول نمی‌کشد و پس از آن عضلات شل شده و شما نیز هوشیاری خود را از دست داده و بی هوش می شوید و دیگر متوجه جراحی و درد نخواهید شد. پس از شل شدن عضلات، لوله تنفسی توسط متخصص بی‌هوشی از طریق دهان وارد نای شما می‌شود و در واقع از این طریق هوارسانی در طول زمان عمل جراحی انجام خواهد شد. در ضمن این لوله تنفسی از ورود خون و بزاق مترشحه حین جراحی به داخل ریه جلوگیری می‌کند که این مورد هم از مزایای استفاده از روش عمل بینی با بیهوشی عمومی است . در طول زمان جراحی وضعیت قلب و فشارخون و میزان اکسیژن خون بیمار تماما توسط چندین دستگاه مختلف سنجیده می شود.
در روش جراحی بینی با بی‌حسی شما بی‌‌هوش نمی‌شوید و لوله تنفسی هم کارگذاری نمی‌شود. ابتدا دارویی به شما تزریق می‌شود که تا حدودی هوشیاری شما به زمان و مکان و درد را کم می‌کند، سپس داروی بی‌حسی موضعی به بینی شما تزریق شده باعث ایجاد بی‌حسی کامل می‌شود مشابه عملی که حین دندان کشیدن در دندان پزشکی برای شما انجام می‌شود . از عیوب این روش امکان بلعیده شدن بزاق و خون و حتی راه پیدا کردن ترشحات به ریه و مجاری تنفسی است.
نکته مهم اینجاست که براساس کتب علمی بی‌هوشی و جراحی پلاستیک بهترین و کم خطرترین روش عمل بینی با بیهوشی عمومی همراه با تعبیه لوله تنفسی است و دکتر قارونی هم از این روش جهت عمل زیبایی شما استفاده خواهند کرد.